جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضای شورا از بی توجهی شهرداری به مصوبات شورا گلایه کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد حسین واثق کارگرنیا در سی و نهمین جلسه شورای شهر رشت با گلایه از بررسی برخی لوایح و کمک مالی در صحن این شورا، گفت: لوایح کمک مالی از سوی شهرداری رشت به صحن شورا ارسال می‌شود و با توجه به حجم مشکلات و دغدغه‌های موجود باید به ارسال لوایح دیگر نیز توجه داشته باشد.

رئیس شورای شهر رشت با گلایه مندی از عملکرد برخی کمیسیون‌های این شورا اضافه کرد: در برخی از کمیسیون‌های تخصصی شورا شاهد حضور بیش از پنجاه مشاور هستیم، اما در نهایت خروجی مناسبی از آن کمیسیون‌ها نمی‌بینیم.

بی توجهی شهرداری به مصوبات شورا

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز با گلایه از سخنان رئیس شورا، گفت: در حال حاضر هنوز طرح و لایحه خاصی بررسی نشده است و چند طرح و لایحه در دست بررسی داریم و همچنین برخی از مشاوران در کمیسیون فرهنگی شورا، توسط دیگر اعضای شورا به عنوان مشاور به کمیسیون‌ها تعرفه شده‌اند.

عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از پروژه‌های ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت هیچ اطلاعی نداریم، افزود: شهرداری رشت در شرایطی کمک‌های مالی دو میلیون تومانی را در قالب لوایح به صحن شورا ارسال که بابت قرار دادهای ۱۰۰ میلیارد تومانی به اعضای شورا هیچ گونه اطلاع‌رسانی نمی‌کند.

مسعود عباس نژاد با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری رشت نسبت به مصوبات شورا، افزود: بارها طرح‌های متعدد را در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و به اطلاع شهردار رشت رسانده‌ایم، اما متأسفانه شهردار رشت به مصوبات شورا ترتیب اثر نمی‌دهد.

خبرنگار : مرضیه عسکرپور خوشدل