امام جمعه موقت رشت گفت: 98 درصد کارمندان از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند و حقوق‌های نجومی و غیر متعارف دریافت نمی‌کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده  ظهر امروز امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر نقش ولی فقیه در بیداری اسلامی را اساسی خواند و تاکید کرد: پایه‌ریزی تمدن جدید اسلامی از برنامه‌هایی است که توسط ولی فقیه ترسیم می‌شود.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه تمدن اسلامی باید در جهان گسترش پیدا کند، تصریح کرد: یکی از مراحل انقلاب احیا و برقراری تمدن جدید اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تمدن جدید اسلامی در حال اجرا بوده و ادامه دارد، یادآور شد: ظهور امام زمان(عج) مرحله دهم و آخرین مرحله انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت رشت با پرداختن به  فرا رسیدن هفته دولت گفت: روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر ما که توسط منافقان ترور شدند، به نام روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

وی افزود: در نظام اسلامی فعالیت‌های بسیاری توسط دولت انجام شده و باید بیان شود اما نباید غلو کرده و دروغ بگوییم.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه اگر اقدام‌های خوبی انجام شود دولتمردان به مردم گزارش کنند، تاکید کرد: می‌گویند گرانی کنترل شده اما مردم واقعیت‌ها را می‌بینند که این انفاق نیفتاده و جامعه متوجه مسائل است.

وی با اشاره به اینکه گفته‌های مسئولان باید برای مردم ملموس باشد، بیان داشت: اگر گفته‌ها منطبق با واقعیت‌ها نباشد مردم روی‌گردان می‌شوند.

امام جمعه موقت رشت گفت: 98 درصد کارمندان از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند و حقوق‌های نجومی و غیر متعارف دریافت نمی‌کنند.

وی کار مفید کارمندان در ایران را 6 ساعت در هفته دانست و افزود: باید در این زمینه اقدام لازم انجام شود ضمن اینکه کارمندان اداره‌ها نباید برای مردم فخرفروشی و تکبر داشته باشند.