امام جمعه رشت با اشاره به اینکه طوفان الاقصی شکست و فروپاشی اسراییل را نزدیک کرد، گفت: با همراهی جامعه جهانی به زودی رژیم صهیونیستی به عنوان لکه سیاه از کره زمین حذف می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: آمریکا اعتقاد و اعتنایی به ادیان ندارد و تنها به منافع خودش فکر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس بیان کرد: قدس یک روز جهانی بوده و مقدمه‌ای برای آزادی فلسطین و غزه است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل در حال افول هستند، گفت: حمایت از غزه و فلسطین تا حصول آزادی آرمان واقعی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی شکست و فروپاشی اسرائیل را نزدیک کرد، اضافه کرد: طوفان الاقصی آبروی اسرائیل را جامعه جهانی برد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از فلسطین افزود: با حمایت و همراهی جامعه جهانی به زودی اسرائیل به عنوان لکه سیاه از کره زمین حذف می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز تاریخی قطع رابطه ایران با آمریکا در بیستم فروردین ١٣۵٩ خاطرنشان کرد: ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما با سردمداران ایالات متحده و رژیم منحوس صهیونیستی که دنیا را به عذاب انداخته مخالف است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه خواهان رابطه با قداره کشان عالم نیست، افزود: ما با مردم آمریکا جنگ نداریم اما با سردمداران ایالات متحده و رژیم منحوس صهیونیستی که دنیا را به عذاب انداخته دارای مشکل هستیم و هیچ گاه خواهان رابطه با آنها نخواهیم بود.

خطیب جمعه رشت شکست حزب عدالت و توسعه رجب طیب اردوغان را نشان از مخالفت ملت ترکیه نسبت به رفتارهای منافقانه حکام خود نسبت به جنایت فلسطین دانست و گفت: همه حکام منطقه بدانند که وقتی منافقانه با دنیای اسلام و مردم فلسطین برخورد کردند، وجدان‌های آزاده و آگاه ملت‌ها این خیانت‌ها و رفتارهای منافقانه را بر نمی‌تابند.