در شهرستان آستانه اشرفیه پس از انصراف نماینده فعلی از کارزار انتخاباتی و تایید صلاحیت دو نامزد دیگر در روزهای پایانی پیش بینی پیروز انتخابات سخت شده است.

به گزارش ندای گیلان، امیر ارسلان قاسم نژاد و موسی روزبه شامگاه گذشته و در روز آخر بررسی اعتراضات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق به دریافت تایید صلاحیت از شورای نگهبان در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه شدند.

پیشتر نماینده فعلی این شهرستان از حضور انتخابات انصراف داد تا معادلات این شهرستان بدون حضور نماینده فعلی و ادوار رقم بخورد.

گفتنی است در این حوزه انتخابی پیشتر صلاحیت هاشم میرتقی حسن کیاده ، محمدرضا علیرضانژادگوهردانی ،محمدعلی ثابتی امیرهنده ، محمدشعبانی لسکوکلایه ، ،محمدعلی رمضانی دستک ،سیدمهدی صادق ، علی رعنای رهبرخواه، ،ریحانه احمدی دهکاء ، رضا شرمسار و مهدی ترابی تایید شده بود.

همچنین در این حوزه محمدعلی رمضانی دستک توسط ائتلاف شانا به عنوان نامزد معرفی شده است و فعلا خبری از سایر لیست ها در این شهرستان نیست. شانا یکی از ائتلاف های اصولگرایان است و در این دوره انتخابات اصولگرایان به صورت منفک شده و با عناوین مختلف لیست هایی را ارائه کرده اند.