رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رودسر؛سرهنگ علی احمدپور در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهای است که با تحمل خسارات مالی و جانی بی‌وقفه، بیشترین میزان مواد مخدر غیر قانونی را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج کرده و بخشی از جامعه جهانی رو از ابتلاء به اعتیاد محفوظ داشته، اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان و بررسی موضوع اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته در شناسایی خودرو ساینا متهم حین حمل مواد مخدر در شهر رودسر و توقیف این وسیله نقلیه گفت: متهم مورد نظر دستگیر و در بازرسی از خودرو وی، ۲۱ کیلو و ۸۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ احمدپور تصریح کرد: قاچاقچی ۳۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.