آبشک دو تیم ملوان و سپیدرود را از جمله تیم‌های ریشه‌دار کشور دانست و گفت: طبیعی است که کرکری‌خوانی بین هواداران دو تیم وجود داشته باشد

به گزارش ندای گیلان،محمد آبشک امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به دیدار پیش رو ملوان انزلی و سپیدرود رشت اظهار کرد: در طول تاریخ هواداران هر دو تیم توجه خاصی به این دیدار داشته‌اند.

وی افزود: با نگاهی به جدول و حضور ملوان در صدر جدول موجب افزایش حساسیت این بازی شده و تیم ملوان به دنبال کسب نتیجه قابل قبول در دربی گیلان بوده و امیدواریم که با این برد در بازی صدر جدول را حفظ کنیم و با قدرت ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به شرایط میزبانی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: این تیم  تلاش می‌کند که در مقابل تماشاگران خود بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: امیدواریم به دور از حساسیت‌های موجود بازی شاهد دیداری جوانمردانه باشیم و هر دو تیم نمایش خوب و قابل قبولی را ارائه دهند.

آبشک دو تیم ملوان و سپیدرود را از جمله تیم‌های ریشه‌دار کشور دانست و گفت: طبیعی است که کرکری‌خوانی بین هواداران دو تیم وجود داشته باشد اما امیدواریم تمام کرکری‌ها فوتبالی باشد و به فوتبال ختم شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دیدار دربی گیلان شاهد زشتی‌های فوتبال نباشیم متذکر شد: مانند دیدار رفت، یک بر صفر سپیدرود را شکست می‌دهیم.

 از هفته بیست‌ویکم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت چهارشنبه هفته جاری از ساعت 14 در ورزشگاه عضدی این شهر میزبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است./فارس