کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» نوشته محسن سوهانی توسط نشر رواق هنر ماندگار منتشر و راهی بازار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» نوشته محسن سوهانی توسط نشر رواق هنر ماندگار منتشر و راهی بازار شد.

موسسه رواق هنر ماندگار که فیلم‌های سینمایی «شیار 143» و «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» را تولید کرده، نشر این کتاب را برعهده گرفته است. شایان ذکر است موسسه فرهنگی هنرماندگار به مدیریت ابوذر پورمحمدی در سال 1391 تاسیس شد.

نویسندگی برای رادیو، همکاری با نشریات مختلف، کسب رتبه در جشنواره‌های متعدد ادبی، مدیرمسئولی و سردبیری نشریات موج نو و خردنامه روشنان ، عضو هیات تحریریه ی نشریه ی آینه (نشریه ی داخلی انجمن مستندسازان) و نشریه تخصصی فیلم کوتاه از سوابق فرهنگی و مطبوعاتی وی است.

کتاب «خداوند پیتزا دوست ندارد» این نویسنده که اثری اجتماعی است، با 3 فصل به چاپ رسیده است. در قسمتی از آن می‌خوانیم: «انگار همه دنیا با هم دست به یکی کرده‌اند که هر طور شده کلکم را بکنند  من الدنگ هم هر چه قدر دست و پا می‌زنم بیشتر توی نکبت فرو می‌روم. خفقان … خفقان دارد نفسم را بند می‌آورد‌. بد جوری احساس بی کسی و تنهایی می‌کنم. آن قدر که حس می‌کنم حتی یک پرس چلو کباب کوبیده هم از من خوشبخت‌تر است و بیشتر ارج و قرب دارد.
انگار دیگر در این وانفسای زندگی هیچکس برایم باقی نمانده .
این کتاب با 96 صفحه، شمارگان پانصد نسخه و قیمت 85 هزار ریال منتشر شده است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/S04KPV