به مناسبت هفته بسیج، به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان میز خدمت تخصصی با حضور ۱۹ مدیر دستگاه اجرایی و خدماتی استان برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ عباس اسکندی با اشاره به برپایی میز خدمت جهادی – تخصصی به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و نقش بسیج کارگران و کارخانجات حمایت و پشتیبانی از این رزمندگان عزیز است.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی – حیدریون تولید به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: در این راستا میز خدمت تخصصی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برگزار شد.

اسکندری لازمه تحقق شعار سال را روحیه جهادی و انقلابی عنوان کرد و گفت: تنها یک روحیه جهادی و انقلابی کارساز نیست بلکه روحیات و تلاشهای مجموعه و هم افزایی دستگاههای اجرایی جهت رفع موانع تولید و مشکلات واحد‌های صنعتی و کارخانجات تولیدی حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه فضای مناسبی به برکت بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور مدیران جهادی و انقلابی استان فراهم شده است، تاکید کرد: هدف از برگزاری میزهای خدمت تخصصی، تحقق شعار سال مخصوصا رشد تولید، تسهیل و کمک به رفع موانع تولید و رسیدگی به حل مشکلات کارگران، کارفرمایان از سوی متولیان کار و تولید استان است.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در پایان اظهار کرد: در این میز خدمت ۱۹ مدیر دستگاه اجرایی و خدماتی استان حضور داشتند.