مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در ۳ وضعیت جوی استان خبر داد و گفت: وزش باد تا پایان هفته در گیلان پیش بینی می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: طی امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارش پراکنده، اواخر وقت وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها پیش بینی می‌شود،

وی با بیان اینکه با توجه به جریانات جنوبی افزایش دما و وزش باد گرم مورد انتظار است، ادامه داد: از فردا دوشنبه با نفوذ هوای سرد و ناپایدار، بارندگی، وزش باد، در ارتفاعات برف و احتمال رعد و برق تا پایان هفته مهیا است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در ۳ وضعیت جوی استان خبر داد و اضافه کرد: مردم و مسافران از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه‌های جنگلی خودداری کنند.

دادرس با بیان اینکه تمهیدات در بخش کشاورزی اندیشیده شود، ادامه داد: تردد در جاده‌ها به ویژه در محورهای کوهستانی با احتیاط باشد و از فعالیت کوهنوردی طی این مدت پرهیز شود.