معاون سیاسی،امنیتی استاندار گیلان گفت:هر جامعه ای که فکر کند می تواند بدون حفظ منابع طبیعی و محیط زیست پیشرفت کند، سخت در اشتباه است.

به گزارش ندای گیلان از آستانه اشرفیه،محمد احمدی پور در آیینی که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در دبستان دکتر حشمت روستای امیرکیاسر بخش کیاشهر برگزار شد،با قدردانی از برگزاری این مراسم در مکان آموزشی اظهار کرد:هفته منابع طبیعی،هفته رویش است و ارتباط دادن آن به مدرسه و محیط آموزش اقدامی ارزشمند است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت:حفظ منابع طبیعی،وظیفه ای مهم است و همه ما بایستی در جهت حفظ درختان و طبیعت استان و منطقه تلاش کنیم تا بتوانیم آینده بهتر و سبزتری را به نسل های آینده تحویل دهیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه آموزش در جهت حفظ منابع طبیعی باید از سنین کودکی آغاز شود،افزود:منابع طبیعی یکی از پایه های مهم پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است و باید به آن توجهی ویژه شود.

معاون استاندار گیلان ادامه داد:هر جامعه ای که فکر کند می تواند بدون حفظ منابع طبیعی و محیط زیست پیشرفت کند، سخت در اشتباه است.

به گفته احمدی پور،تمامی فناوری ها قابلیت واردات و صادرات دارند این در حالی است که محیط زیست و منابع طبیعی، چنین قابلیتی نداشته و باید در جهت حفظ و احیای این سرمایه های ارزشمند کوشا باشیم.

وی ضمن گرامیداشت ایام منابع طبیعی،از همه اقشار جامعه خواست تا در جهت حفظ و احیای درختان و منابع طبیعی گام هایی اصولی بردارند.

احمدی پور با اشاره به تحصیل استاندار گیلان در مقطع دبستان این مدرسه،افزود:چنانچه هر فردی در هر مقطعی تلاش مستمر داشته و کار خود را مهمترین کار بداند،به راه ‌های بسیاری برای پیشرفت و خدمت به مردم دست می‌ یابد.

معاون استاندار گیلان اضافه کرد:از میان شما دانش آموزان فردا رئیس جمهور،استاندار،نماینده مجلس،استاد دانشگاه و فعال بخش خصوصی خواهد شد.

وی با اشاره به اشتیاق استاندار گیلان برای حضور در این مراسم،اظهار کرد:با توجه به برگزاری نشست مهم جهت رسیدگی به مسائل استان لذا دکتر نجفی در تهران حضور یافتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:آنچه مهم است توجه دانش آموزان عزیز به نصایح معلمان،والدین و بزرگان خود است و اینکه هر کاری که به شما سپرده شود به خوبی انجام دهید چون آینده سازان ایران اسلامی از میان شما خواهند بود.