مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: حسب برنامه ریزی صورت گرفته بر اساس اعلام سازمان مرکزی ، تمامی مستمری بگیران تا روز ٧ اسفندماه عیدی خود را دریافت می‌نمایند .

به گزارش ندای گیلان،مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : تا پایان آذرماه سال جاری تعداد ١٢٢٨٥٥ مستمری بگیر در سطح استان تحت پوشش بوده اند که این میزان در حال حاضر به حدود ١٢٤٠٠٠ نفر رسیده است .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه تعداد ٨٣٣٥٩ بازنشسته ، ٦٧٥٢ ازکارافتاده و ٣٢٧٤٤ بازمانده جامعه مستمری بگیران گیلان را تا پایان آذرماه تشکیل می داده اظهار داشت : در ماه گذشته بسته های حمایتی به این قشر تعلق گرفته و مشمولین واجد شرایط آنرا دریافت داشته اند و از امروز اول اسفند ماه نیز پرداخت عیدی مستمری بگیران در دستور کار قرار گرفته است .

مدیرکل تامین اجتماعی  گیلان، پرداخت ماهانه رقمی در حدود ١٨٥ میلیارد تومان مستمری در استان را بزرگترین گروه تعهداتی تامین اجتماعی گیلان برشمرده و افزود : حسب برنامه ریزی صورت گرفته بر اساس اعلام سازمان مرکزی ، تمامی مستمری بگیران تا روز ٧ اسفندماه عیدی خود را دریافت می‌نمایند .