مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: عیدی 603 هزار و 500 تومان مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان پرداخت می‌شود.

ندای گیلان>سرویس اقتصادی>اقتصاد گیلان

سرویس اقتصادی ندای گیلان:جمیل حق‌پرست امروز دردر رشت با اشاره به پرداخت عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان اظهار کرد: عیدی سال 94 مستمری‌بگیران 603 هزار و 500 تومان تعیین شده که از 21 بهمن ماه امسال تنظیم لیست و تامین اعتبار صورت گرفته است.

 

 

وی با بیان اینکه لیست مذکور از 23 بهمن ماه به بانک عامل ارائه شد، تصریح کرد: گروه مستمری‌بگیران با حروف نام «م تا ی» مستمری به همراه عیدی خود را تا 25 بهمن ماه جاری دریافت کردند.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه حدود 20 درصد مستمری‌بگیران مستمری و عیدی خود را دریافت کردند، گفت: بقیه مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان نیز از پنجم اسفند ماه امسال مستمری به همراه عیدی خود را دریافت می‌کنند.

وی از وجود 95 هزار مستمری‌بگیر تامین اجتماعی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: عیدی این مستمری‌بگیران در مجموع 57 میلیارد تومان است.

حق‌پرست جمعیت بیمه شدگان اصلی گیلان پیش از انقلاب را 70 هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد امروز به 365 هزار نفر رسیده است که از برکات انقلاب محسوب می‌شود.

وی فعالیت 15 کانون بازنشستگی و تشکل‌های کارگری در گیلان را از دیگر اقدام‌های تامین اجتماعی برشمرد و متذکر شد: تشکل‌های شوراهای اسلامی کار و خانه کارگر و مجامع کارفرمایی در گیلان فعالیت می‌کنند.

ندای گیلان>سرویس اقتصادی>اقتصاد گیلان