فرماندار سیاهکل افزود : به محض اطلاع از وقوع حادثه از همان لحظات اولیه با درگیر نمودن اداراتی همچون آب منطقه ای و اداره کل بحران به جستجوی فرد غرق شده پرداختیم .

به گزارش ندای گیلان،   اسلامی فرماندار سیاهکل در ارتباط با جوان غرق شده در رودخانه دیسام اظهار داشت: وی اهل رشت می باشد که در اثر سقوط در رودخانه دیسام سیاهکل غرق شده بود پس از چندین روز واکاوی و جستجو سر انجام در ۱۵ کیلو متری پایین دست از محل وقوع حادثه در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان مشاهده شد.

فرماندار سیاهکل افزود : به محض اطلاع  از وقوع حادثه از همان لحظات اولیه با درگیر نمودن اداراتی همچون آب منطقه ای و اداره کل بحران به جستجوی فرد غرق شده پرداختیم .

وی خاطر نشان کرد: با تامین هزینه مالی غواصان بخش خصوصی  و یاری جستن از امکانات شهرداری رشت و دیگر دستگاه های ذیربط  وهمچنین هماهنگی بخشداران  و دهیاران  دو شهرستان سیاهکل و لاهیجان و پیمایش مسیر سرانجام صبح  دیروز موفق به یافتن جسد فرد مغروق شدیم.

شایان ذکر است  این جوان ساکن رشت با ماشین یخچالدار مخصوص حمل مرغ به کشتارگاه پرسفید سیاهکل آمده و مبادرت به گرفتن عکس سلفی از ابشاردیسام نموده بودکه براثر سقوط در رودخانه  جان خود را از دست داد.