عضو شورای شهر رشت در ابتدای جلسه شورا با اشاره به رشادت های نیروهای گیلانی در سوریه، گفت: سردار قاسم سلیمانی یک روز بطور ناگهانی در منطقه حضور یافت و گفت وقتی گیلانی ها در منطقه هستند خیال من راحت و جمع می شود

به گزارش ندای گیلان از کاسپین،صد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت صبح امروز در حالی آغاز شد که تا دقایقی دیگر محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در این جلسه حضور می یابد.

محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به رشادت های نیروهای گیلانی در سوریه، گفت: اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی یک روز بطور ناگهانی در منطقه حضور یافت و گفت: وقتی گیلانی ها در منطقه هستند خیال من راحت و جمع می شود.

وی ادامه داد: جنگ ایران و عراق راحت تر بود چون دشمن رو به رویت قرار داشت اما در سوریه از هر طرف در محاصره هستیم.

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت در ادامه این جلسه افزایش تعداد پارک بانوان را در رشت ضروری دانست و اظهار کرد: تا پایان سال ۹۵ قرار بود ۱۲ پارک افتتاح شودکه ۷ پارک افتتاح شد.

وی بر آماده سازی سالن حجاب،جمع آوری آب های سطحی در زمان بندی خاص و تسریع در پروره مطهری و نیز پرداخت های حقوق معوقه کارگران، پاکبانان و… تاکید کرد و گفت: جلسات تلفیقی باید قبل از ورود بودجه به شورا انجام شود.

شیرزاد ادامه داد: مصوبه پارک آبی مراحل قانونی را پشت سر گذاشته است اما همچنان کند انجام می شود.

وی با بیان اینکه ساختمان شهرداری از سعدی به گیل در حال جابه جایی است،بیان کرد:  یک درمانگاه بهداشتی تخصصی در سعدی انجام شود تا هم ارمغانی از شورای چهارم باشد هم کارکنان شهرداری و هم مردم استفاده کنند.

شیرزاد با بیان اینکه شهردار اعلام کرده که هشت بدهکار دانه درشت بدهی خود را پرداخت کردند،گفت: شهردار از این مبالغ کسورات بیمه ها و معوقات پاک بانان و رانندگان و… پرداخت کند.