سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه ظیفه من به عنوان سرمربی تهیه کمک مالی نیست، گفت: حسین هدایتی قول یک کمک مالی را به سپیدرود داده است.

به گزارش ندای گیلان، نظرمحمدی عصر دیروز در کنفرانس پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و اکسین البرز  در سالن کنفرانس ورزشگاه عضدی رشت، اظهار داشت: تیم اکسین البرز به جهت عدم دستیابی به برد در 4 بازی گذشته، یک تیم زخم خورده بود و در حملات بسیار قدرتمند عمل کرد و عمق دفاع سپیدرود را مورد هدف قرار می‌داد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه می‌دانستیم تیم اکسین بر روی ضربات سوم خطرناک ظاهر می‌شود در مورد دریافت گل از تیم اکسین گفت: بر روی یک ضربه سوم و اشتباه خط دفاعی، گل را دریافت کردیم اما تمرکز خود را از دست ندادیم زیرا  برای این بازی برنامه ویژه‌ای را جهت به‌دست آوردن پیروزی داشتیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه در این بازی از بازیکنان کناری خود به‌خوبی استفاده کردیم در مورد قهرمانی نیم فصل سپیدرود بیان کرد: برای موفقیت یک تیم، کادر فنی باید بداند که چه بازیکنانی را برای چه پست‌هایی نیاز دارد و بازیکنان ما از ابتدای لیگ از لحاظ فنی از حد لیگ برتر بالاتر بودند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه می‌دانستیم که در این فصل مشکلات مالی داریم افزود: تیمی مانند سپیدرود که از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمده باید در فصل اول برای بقا در لیگ تلاش کند و به خدمت گرفتن بازیکنان نامی، نشان دهنده هدفی بالاتر از بقا در لیگ دسته اول بود.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه از ابتدای فصل نمی‌خواستیم توقعات را بالا ببریم در مورد بحث خرید امتیاز باشگاه از سوی شورای شهر رشت اظهار داشت: در مورد مسئله شورای شهر رشت، هیئت فوتبال باید پاسخگو باشد چون این موضوع به مسائل مدیریتی باشگاه مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه سپیدرود در ابتدای نیم فصل اول تمرینات آماده سازی مناسبی را سپری نکرد در مورد کمک مالی به سپیدرود گفت: حسین هدایتی قول یک کمک مالی جدید را به تیم سپیدرود داد. وظیفه من به‌عنوان نفر اول کادر فنی، دنبال کردن مسائل مالی نیست و فقط به جهت تعصب به فوتبال رشت این مسئله را پیگیری می‌کنم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه در مدت 75 روز گذشته به کمک افراد مختلف، تیم را سرپا نگه داشتیم درباره اعتماد به افراد بومی بیان کرد: رسیدن سپیدرود به این جایگاه به کمک مربیان بومی اتفاق افتاد و امیدوارم زمانی که پول به تیم‌های گیلانی تزریق شود همچنان از مربیان بومی استفاده کنند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه اتفاقی که در محوطه جریمه اکسین افتاد می‌توانست پنالتی باشد و نتیجه دیگری رقم بخورد در مورد مشکلات خط دفاعی سپیدرود گفت: بازی‌های پیاپی باعث کاهش توان بدنی خط دفاعی سپیدرود شد در حالی‌که از ابتدای فصل تا پایان نیم، فصل خط دفاعی سپیدرود کمترین تغییرات را داشته است.تسنیم