افاضلی سرمربیگری تیم فوتبال شهاب زنجان و باشگاه فوتبال استیل آذین در لیگ دسته اول را برعهده داشته و مشاور فنی تیم های فولاد اهواز و تراکتورسازی تبریز نیز بوده است

به گزارش ندای گیلان،مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر سه شنبه در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت گفت : با توجه به پایان همکاری با فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ، هومن افاضلی کاندیدای جدی سرمربیگری این تیم بود که سرانجام به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد .
رادنی دیدار  افزود : در پایان نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت در فصل تازه فوتبال ، با تایید هیات مدیره ، هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی سپیدرود در فصل 95-96 منصوب شد .
وی بیان کرد : هومن افاضلی متولد سال 1350 و دارای مدرک مربیگری A فوتبال آسیا است و همچنین مدرس دوره های C و d آسیا نیز است که سابقه مربیگری تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد .
وی اضافه کرد : سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت ، مشاور و دستیار میروسلاو بلاژویچ ، برانکو ایوانکوویچ و سپس علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران و سرمربیگری و مدیر فنی تیم ملی امید ایران را نیز برعهده داشته است .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : افاضلی سرمربیگری تیم فوتبال شهاب زنجان و باشگاه فوتبال استیل آذین در لیگ دسته اول را برعهده داشته و مشاور فنی تیم های فولاد اهواز و تراکتورسازی تبریز نیز بوده است