طی حکمی که هفته گذشته از سوی مالک باشگاه سپیدرود صادر شد سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با حفظ سمت به عنوان نماینده تام الاختیار مهندس نوید انتصاب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،طی حکمی از سوی مهندی علی رضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با حفظ سمت به عنوان نماینده تام الاختیار مالک منصوب شد.

با استعفای شاد از مدیر عاملی باشگاه سپیدرود، و عدم حضور مهندس پیمان پارسا سرپرست سپیدرود به دلیل مشغله کاری، امور اداری و مدیریتی باشگاه سپیدرود نیز پس از این برعهده علی نظرمحمدی خواهد بود.

دیدار تیم های سپیدرود رشت و نود ارومیه در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با درگیری و زد و خوردی مواجه شد که خونریزی نیز به همراه داشت.

به گزارش آنا، دیدار تیم های مدعی گروه A لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حواشی ناگواری همراه بود و بار دیگر چهره مسابقات باشگاهی این رشته ورزشی را تیره و تار کرد.

در دیدار میان تیم‌های سپیدرود رشت و نود ارومیه در شرایطی که بازی به پایان نرسیده بود درگیری و زد و خورد شدیدی میان بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم به وجود آمد و این مسابقه را از حالت عادی خارج کرد.

در دقیقه ۷ مسابقه اعتراض یکی از مربیان سپیدرود رشت پس از بگومگویی که با مربیان نود ارومیه داشت داور را مجاب کرد تا به وی کارت زرد بدهد و در ادامه هم بگومگو‌ها ادامه پیدا کرد، اما شرایط مسابقه آرام شد.

این آرامش تا دقیقه ۳۸ نیمه نخست ادامه داشت و در این لحظه بار دیگر نیمکت‌های دو تیم با هم دیگر دچار بحث و مرافعه شدند و حتی برخی از اعضای کادرفنی دو تیم با هم گلاویز شدند.

این درگیری تا دقیقه ۴۴ ادامه پیدا کرد و در نهایت به داخل زمین کشیده شد تا بازیکنان با هم دچار زد و خورد شوند و در نهایت مسئولان برگزارکننده توانستند بازی را کنترل کنند.

درگیری میان دو تیم بیش از ۸ دقیقه به طول کشید و با این وجود بازی نیمه‌تمام نماند در شرایطی که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند و تنها یک امتیاز گرفتند.

در این اتفاق تلخ یکی ازاعضای تیم نود به علی عمویی ماساژور سپیدرود ضربه‌ای زد که موجب شد دندان‌های وی شکسته شود و با خونریزی شدید راهی درمانگاه گردد!
در حال حاضر در جدول رده‌بندی سپیدرود در رده دوم و نود در رده چهارم جای دارد.