رئیس کمیته امداد ماسال گفت: با وجود اینکه این روزها اکثر مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند با این حال می‌شود با کمی قناعت و کمک به همنوعان خود ، برکت و روزی را در جامعه بیشتر و لبخند را مهمان خانه‌های نیازمند کرد.

به گزارش ندای گیلان،عظیم نوروزی در جمع خبرنگاران  با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا، اظهار کرد: شب یلدا یکی از سنت‌های حسنه مردم ایران از دیر باز بوده و ما باید درشب یلدا نیازمندان و محرومین را دریابیم زیرا مهربانی جزئی از فرهنگ ما ایرانیان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) که می فرمایند«برترین اعمال از نظر خداوند، خنک ساختن دل‌های سوخته تشنگان و سیر کردن شکم های گرسنه است، سوگند به آن که هستی محمّد در اختیار اوست، به من ایمان نیاورده آن که سیر بخوابد و برادر مسلمان یا همسایه اش گرسنه باشد»، افزود: این حدیث هر ایرانی و مسلمان را بر این می‌دارد تا این شب را بهانه‌ای سازد برای محقق کردن امر مهم انفاق و مسرور کردن دل افرادی که به دلیل اقتصادی توانایی جشن گرفتن این شب رابهانه‌ای سازد برای محقق کردن امر مهم انفاق و مسرور کردن دل افرادی که به دلیل اقتصادی توانایی جشن گرفتن این شب را ندارند.
 
 وی گفت: با وجود اینکه این روزها اکثر مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند با این حال می‌شود با کمی قناعت و کمک به همنوعان خود ، برکت و روزی را در جامعه بیشتر و لبخند را مهمان خانه‌های نیازمند کرد.
نوروزی تصریح کرد: مطمئنا خرید چند کیلو میوه و آجیل هزینه‌ای آنچنانی برای مردم غنی ندارد، اما به دست آوردن دل‌های شکسته و دستگیری از نیازمندانی که به دلیل عدم وسعت اقتصادی نمی‌توانند این شب را جشن بگیرند، ارزشی بیشتر از پولی دارد که برای آنها هزینه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در احادیث کمک به هم‌نوع و نیازمندان بسیار سفارش شده و افراد می‌توانند به‌جای ریخت و پاش‌های بی‌اندازه و اسراف در این شب، به نیازمندان هم کمی کمک کنند تا همه در این شب خوشحال باشند.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: در این راستا نیکوکاران و خیران می‌توانند در این امر خداپسندانه سهیم باشند و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر کمیته امداد ماسال تحویل دهند تا این نهاد همزمان با شب یلدا با خرید هندوانه، انار، آجیل و … خانواده‌های نیازمند این شهرستان را خوشحال کند.