شفقی گفت:نیروی انتظامی از ارگانهایی است که با حساسیت زیادی روبرو است و وظیفه سنگینی را به دوش می‌کشد.

به گزارش ندای گیلان، سیروس شفقی در گفتگویی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره این نیرو اظهار داشت : رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت ، مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی می دانند .
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت و نظم را به جامعه هدیه می‌دهد بیان داشت : هفته نیروی انتظامی فرصت مناسب است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه ارتباط مستقیم با مردم از ویژگی های نیروی انتظامی است گفت : نیروی انتظامی از ارگانهایی است که با حساسیت زیادی روبرو است و وظیفه سنگینی را به دوش می‌کشد.
فرماندار شهرستان رشت افزود:اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت ، ازتلاشهای ارزشمند و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان ، کارکنان نیروی انتظامی که با تدابیر شایسته ولازم، تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکر می نمایم .
وی خاطرنشان کرد :امیدوارم در پناه حضرت باریتعالی، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در پاسداری از خون شهیدان عزیز و پیشبرد اهداف نظام در برقراری نظم و امنیت موفق و موید باشند.