تیم استخر صدف منجیل عنوان نائب قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ اسلالوم مردان کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، در پایان مرحله اول و دوم لیگ قایقرانی اسلالوم مردان کشور که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد تیم استخر صدف منجیل با کسب ۵۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نائب قهرمانی نیم فصل را کسب کرد.
تیم ملوان نداجای تهران با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و فولاد هرمزگان با ۵۶ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.
مسابقات در ۴ ماده کایاک، کانو، امدادی و اسپرینت برگزار شد.
در مسابقه کایاک یک‌نفره بردیا پیروزنیا از ملوان نداجا با زمان ۵۷.۸۴ ثانیه اول، پارسا اکبرآبادی از نوین البرز با زمان ۱:۰۴.۲۲ دقیقه دوم و سورنا نظری از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۰۸.۵۰ دقیقه سوم شدند.
در مسابقه کانوی یک‌نفره محمد مهدوی‌نیا از ملوان نداجا با زمان ۵۶.۳۱ ثانیه، پرهام فتاحی از فولاد هرمزگان با زمان ۵۹.۷۵ ثانیه و پرهام سلیمانی از پخش کوثر قزوین با زمان ۱:۰۷.۸۲ دقیقه اول تا سوم شدند.
در رقابت امدادی اسلالوم آقایان مرصاد واحدی و محمد مهدوی‌نیا با زمان ۱:۵۳.۲۵ دقیقه اول، فربد صدفی و پرهام فتاحی از فولاد هرمزگان با زمان ۲:۰۵.۶۶ دقیقه دوم و پارسا مولایی و پرهام سلیمانی از پخش کوثر قزوین با زمان ۲:۱۴.۱۸ دقیقه سوم شدند.
در مسابقه اسپرینت نیز همایون محمدپور و سورنا نظری از استخر صدف منجیل با زمان ۴۵.۲۸ ثانیه، آرین احدی و امیرضا کیانی از ملوان نداجا با زمان ۴۸.۲۸ ثانیه و فردین خلیل‌وند و ماهد صفی‌خانی از پخش کوثر قزوین با زمان ۵۵.۶۰ ثانیه اول تا سوم شدند.