به گزارش خبرگزاری فارس، سینیشا مهایلووچ سرمربی آ.ث‌میلان پس از پیروزی یک بر صفر خانگی شاگردانش مقابل تورینو اظهار داشت که در 3 دیدار آینده سهمیه لیگ قهرمانان برای آنها قطعی می‌شود. سرمربی روسونری پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: می‌دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم. اگر چه ما […]

به گزارش خبرگزاری فارس، سینیشا مهایلووچ سرمربی آ.ث‌میلان پس از پیروزی یک بر صفر خانگی شاگردانش مقابل تورینو اظهار داشت که در 3 دیدار آینده سهمیه لیگ قهرمانان برای آنها قطعی می‌شود.

سرمربی روسونری پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: می‌دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم. اگر چه ما در این دیدار از بسیاری چیزها رنج بردیم اما در نهایت شایسته پیروزی بودیم. امشب همه بازیکنان تمام سعی خود را انجام دادند تا نتیجه بگیریم البته اگر بخواهیم وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم باید این طور عمل کنیم.
وی افزود: ما در 3 دیدار آینده خود مشخص می‌کنیم که می‌توانیم به رده سوم برسیم و یا نه. من به بازیکنان جوان خودم ایمان دارم که می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم تا گلزنی کنیم البته مقابل بازیکنان تورینو هم خوب بازی کردند آنها حملاتی داشتند اما مهاجمان ما از همان جا پرس را انجام دادند تا فرصت را از آنها بگیرند.
سینیشا در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. من همیشه آرام هستم زیرا می‌دانم که کارکردن سخت نتیجه می‌دهد. در این شرایط باید به این شکل کار خود را ادامه دهیم تا در پایان فصل ببینیم چه نتایجی بدست می‌آید.

میلان با این پیروزی 47 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

انتهای پیام/ذ