در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر جناب آقای دکتر حسین عظیمی نژاد به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر معرفی شد و از زحمات جناب آقای دکتر محمد ابروفراخ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی قبلی قدردانی شد.

به گزارش ندای گیلان،در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر جناب آقای دکتر حسین عظیمی نژاد به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر معرفی شد و از زحمات جناب آقای دکتر محمد ابروفراخ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی قبلی قدردانی شد، همچنین جناب آقای یعقوب مقدمی به عنوان مسئول حراست فرمانداری شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

مهندس سید نادر صفوی میرمحله در دوازدهمین جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنان امام زمان(عج) گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت خالصانه به آنان از مهمترین سفارشات ریاست محترم جمهور می باشد که باید اولویت همه مدیران شهرستانی باشد.

وی با بیان اینکه گفمتان دولت سیزدهم جناب آقای دکتر رئیسی یک گفتمان انقلابی، ارتباط مستقیم با مردم، تسریع در خدمات‌رسانی، توزیع عادلانه امکانات، مقابله با رانت و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی است، خطاب به مدیران شهرستانی تاکید کرد: گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم از اولویت های دولت سیزدهم است که نتیجه آن موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و تقویت سرمایه اجتماعی می باشد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به موضوع مهم تنظیم بازار که امروز جزء اولویت های دولت مردمی است، ضمن قدردانی از اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بر تشدید نظارت و بازرسی ها در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: برای تعادل در بازار شب عید، علاوه بر اینکه بازاریان در قیمت‌گذاری‌ها باید رعایت انصاف و وجدان را داشته باشند، مردم نیز باید پای کار بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی و برخوردهای لازم با متخلفان صورت پذیرد.

مهندس صفوی همچنین بر نظارت و پالایش نانوایی ها از جهت بهداشتی، کیفیت نان و مشتری مداری و … در جهت رضایتمندی مردم از سوی بازرسین تاکید کرد.

وی گفت: در راستای تنظیم بازار شب عید مقدار ۲۲ تن انواع برنج هندی و تایلندی، ۱۱تن شکر خانوار، ۱۵ تن شکر قنادان، ۱۹ تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی، ۱۷ تن مرغ منجمد، ۱ تن گوشت منجمد، ۱۵تن میوه شب عید با قیمت مصوب در فروشگاه ها و تعاونی های روستایی به مردم شریف شهرستان توزیع شده است.