استیلی گفت: ملوان به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد و به این مساله حتی فکر هم نمی کنم

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه عوامل تیم هرگز کم کاری نکرده اند، گفت: ملوان به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد و به این مساله حتی فکر هم نمی کنم.

به گزارش ندای گیلان،حمید استیلی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل نفت تهران ، در باره ی شرایط بازی اظهار کرد: دیدار سنگین و فیزیکی بود که نبود هواداران روی تیم اثر گذاشت زیرا اگر هواداران در ورزشگاه حضور داشتند می‌توانستیم بهتر عمل کرده و نتیجه بهتری کسب کنیم.

سرمربی ملوان افزود: در دور برگشت فقط دو امتیاز کسب کردیم که بازی اول خوب نبود اما در بازی بعدی بهتر شدیم و در این بازی نیز به نفت تهران موقعیت ندادیم که نشان دهنده خوب بودن ملوان است.

وی در مورد نیمکت نشینی مازیار زارع توضیح داد: نیمکت نشینی مازیار فقط به دلیل مسایل فنی بود زیرا شرایط او طی هفته اخیر خوب نبوده و امروز هم بنا به گفته خودش شرایط روحی خوبی نداشت.

استیلی در مورد عملکرد داور بازی گفت: صالحی خوب قضاوت کرد ولی در یک صحنه توپ به دست بازیکن تیم حریف خورد که پنالتی گرفته نشد و این موضوع به ضرر ما تمام شد. هفته‌های پیشین نیز مسائل داوری برای تیم ما مشکل ساز شده بود که دیگر نمی‌دانم اعتراضمان را به چه فردی بگوییم.

سرمربی ملوان درباره خرید های ملوان تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی باشگاه همین میزان توانستیم هزینه کنیم و از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدهید آش می خورید.

وی در خصوص عدم جذب مهرداد اولادی نیز توضیح داد: من درباره اولادی اعلام نیاز کرده بودم و در صورتی که بنده اعلام کردم اولادی را می خواهم، باشگاه این تصمیم را گرفت.

استیلی در مورد خط حمله ملوان افزود: سید جلال رافخایی امروز و این سه هفته ای که به ترکیب برگشته از بهترین های تیم بود ولی به دلیل عدم حضور مهاجم متخصص دیگر و امکان مصدومیت رافخایی، باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم خواهد بود.