رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت:در فضای مجازی مطرح می شود و به اشتباه شورای شهر و شهرداری را درخصوص نواقص این کمربندی مقصر می دانند؛در صورتی که این کمربندی در دست پیمانکار مربوطه بوده و تحویل مجموعه شهرداری نشده است.

به گزارش ندای گیلان،رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تبریک ایام مبارک فجر و دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت : انتظار است که همه عزیزان و همشهریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشته باشند.

هادی حیدری  با عرض تسلیت به خانواده رجایی و تقدیر بابت کار خداپسندانه ای که انجام دادند، گفت : متاسفانه باخبر شدیم که فرزند یکی از پرسنل بخش خدمات شهری شهرداری انزلی در اثر تصادف دچار مرگ مغزی شدند و این خانواده برای اینکه فرزندشان به انسان های دیگر زندگی ببخشد به اهدای اعضای این عزیز رضایت دادند. از همینجا به نوبه خودم و به نمایندگی از اعضای شورای شهر ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای این خانواده محترم، کمال تشکر را بابت این عمل خداپسندانه دارم.

وی با اعلام اینکه این کار برای کسی که جوانش را از دست داده کار بسیار سخت ولی ستودنی است، گفت: انتظار داریم که آقای شهردار و معاون خدمات شهری ترتیبی دهند تا ما بتوانیم یک تقدیر شایسته از این عمل انسان دوستانه ایشان داشته باشیم .

حیدری در ادامه به بحث کنار گذر اشاره کرد و گفت : این روزها درخصوص کنار گذر مباحثی در فضای مجازی مطرح می شود و به اشتباه شورای شهر و شهرداری را درخصوص نواقص این کمربندی مقصر می دانند. در صورتی که این کمربندی در دست پیمانکار مربوطه بوده و تحویل مجموعه شهرداری نشده است و در حال حاضر راه و ترابری بر روی آن نظارت می کند و هرگونه آسفالت، زیرساخت و ایمنی آن مربوط به مجموعه شورا و شهرداری نمی شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در انتها از غیبت های مکرر شهردار انزلی در جلسات شورا گلایه کرد و گفت: شهردار محترم امروز به دلیل مشکلات پزشکی نتوانستند در جلسه حضور داشته باشند. البته غیبت های ایشان در جلسات شورا مسبوق با سابقه است و از حدود یازده جلسه رسمی که اخیرا برگزار شده در چهار جلسه غیبت داشتند. امیدواریم که عدم حضور ایشان در جلسات نشان از بی علاقگی و بی اعتقادی ایشان به جلسات شورا نباشد.
وی در خصوص بررسی دفترچه عوارض محلی سال ۹۹ شهرداری عنوان کرد: ایشان در روند جلسه بررسی دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات پیشنهاد دادند: از ۱۵۰/۰۰۰ ریالی که از محل دریافت هزینه خدمات حمل ونقل از بابت تریلرها و کامیونها دریافت می شود ۵۰/۰۰۰ ریال جهت کمک به تیم ملوان اختصاص یابد.