ميرحيدري با اشاره به اينكه معاونت اجتماعي پليس يار مهربان مردم است، ادامه داد:حركت معاونت اجتماعي جهاد فرهنگي است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمدرضا ميرحيدري در گفتگوی با بيان اينكه توجه به حيات اجتماعي مردم در دين اسلام مورد تاكيد است، گفت: توجه به امنيت اجتماعي و رواني مردم يكي از سفارش هاي مهم قرآن كريم است.

اين مقام ارشد انتظامي با تصريح براينكه اسلام دين تعالي انسان ها است، افزود: بخش زيادي از اصول و فروع دين مبين اسلام به موضوع ها و نهادهاي اجتماعي اشاره دارد.

وي با تاكيد براينكه در پيشرفت فرهنگي و اجتماعي يك كشور، همه شهروندان آن موثر هستند، متذكرشد: قانون مداري و احترام به حقوق ديگران بايد از صفات شهروندان باشد.

سردار ميرحيدري با تصريح براينكه قانون مداري و مردم داري از اهداف مهم ناجا بوده، خاطرنشان كرد:معاونت اجتماعي ركن مردم داري پليس است.

ميرحيدري با اشاره به اينكه معاونت اجتماعي پليس يار مهربان مردم است، ادامه داد:حركت معاونت اجتماعي جهاد فرهنگي است.

اين مقام ارشد انتظامي با يادآروي اينكه فعاليت هاي موثر معاونت اجتماعي ناجا موجب تغيير نگرش مردم نسبت به پليس شده، اضافه كرد: تلاش هاي معاونت اجتماعي ناجا انكار ناپذير است.

فرمانده انتظامي استان گيلان بسترسازي به منظور نظارت مردم بر عملكرد پليس و ارائه گزارش عملكرد به افكار عمومي را از وظايف سنگين معاونت اجتماعي دانسته و افزود: معاونت اجتماعي ناجا در مهندسي اجتماعي نظم و امنيت موفق و سرافراز بوده است.