جعفرزاده با بیان اینکه مسئولان استان پای کار بوده و برای رفع مشکلات در ادارات ماندند، یادآور شد:نمایندگان استان به صورت مستقیم شرایط را رصد می کنند

به گزارش ندای گیلان،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت وگو یی، با اشاره به بارش برف در استان گیلان،گفت:سطح شهر،معابر و جاده های بین شهری به خوبی پاکسازی شده است و ماشین آلات سبک و سنگین از سوی ستاد بحران و شهرداری در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استانداری از توان بخش خصوصی و ماشین آلات پیمانکاران در بازگشایی معابر و جاده ها استفاده کرده است، افزود:بیش از 60 درصد از ماشین آلاتی که در معابر و راه ها کار کرده و برف را از روی زمین برمی دارد،از ماشین آلات بخش خصوصی بوده که تجربه خوبی است.

جعفرزاده با اشاره به ارائه جوایز توسط شهرداری رشت برای تشویق مردم به کمک در برف روبی ،ادامه داد:هلال احمر امروز جوانانی که خودروی آفرود داشتند را برای کمک به برف روبی فرا خواند که ابتکارات خوبی برای استفاده از ظرفیت های موجود است.

وی با بیان اینکه مسئولان استان پای کار بوده و برای رفع مشکلات در ادارات ماندند، یادآور شد:نمایندگان استان به صورت مستقیم شرایط را رصد می کنند و مسئولان و مدیران استانی وظایف خود را به خوبی انجام داده اند.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: مسئولان درکنار مردم بوده اند و خوشبختانه تاسیسات زیربنایی همانند گاز در استان گیلان قطعی نداشته است و مردم، بخش خصوصی و دولت در کنار هم مشکلات را رفع کرده اند.

خانه ملت