در شهرستان‌های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش هم بیش از 80 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و جزو شهرستان های برتر گیلان شناخته شدند.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم‌نژاد در ستاد انتخابات استان گیلان آخرین نتایج شمارش آراء در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: میزان مشارکت استان گیلان در انتخابات دیروز ریاست جمهوری ۵۷ درصد بود.

رییس ستاد انتخابات استان گیلان انتخابات ریاست جمهوری و  آراء کل را هم متذکر شد و بیان داشت: حجت الاسلام رئیسی با ۶۱۵ هزار و ۲۰۸ رای، عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ هزار رأی، رضایی با ۱۰۱ هزار و ۹۴۵ رای و قاضی زاده هاشمی هم ۴۵ هزار و ۵۷۰ رای حایز آراء مردم استان گیلان شدند.

 

قاسم‌نژاد با تاکید بر اینکه سید ابراهیم رییسی بیشترین آراء را در استان گیلان به دست آورد اذعان کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه نیز از تعداد ۴۳ هزار و ۱۸۲ رای صحیح، ابراهیم نجفی با کسب ۱۲ هزار و ۷۰۹ رای به عنوان منتخب مردم در مجلس انتخاب شد.

 

وی ابراز داشت: در شهرستان‌های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش هم بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و جزو شهرستان های برتر گیلان شناخته شدند.

 

رییس ستاد انتخابات استان گیلان اظهار داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان گیلان هم شاهد مشارکت ۵۶٫۴ درصدی مردم استان بودیم و شمارش آراء هم در تمام حوزه‌های انتخابیه شهری و روستایی به پایان رسیده است و جزییات آن در سامانه جامع انتخابات در حال برگزاری است.