فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی قهرمان آشنای من با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهادگران عرصه سلامت منتشر شد.

به گزارش ندای گیلان،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان مسابقه خاطره‌نویسی قهرمان آشنای من را برای ثبت حماسه‌سازی جهاد‌گران عرصه سلامت کشور برگزار‌می‌کند.

این فراخوان با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهاد‌گران عرصه سلامت در مواجهه با ویروس کرونا و تبیین نقش ارزنده آنان در پاسداشت سلامتی یکان‌یکان مردمان ایران اسلامی برگزار‌می‌شود.

حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادردرمانی بیمارستان‌ها)، خاطر‌ات روز‌های کرونایی و قدرشناسی از تلاش‌های ارزشمند کادردرمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا، از محور‌های موضوعی فراخوان ادبی قهرمان آشنای من به شمار‌می‌رود.

براین اساس، کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادردرمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه) می‌توانند رخداد‌های مانای این روز‌های حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت و تصویر آثار را تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ یا گپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌کنند.

درج مشخصات شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی، گروه سنی، نشانی و شماره تماس) لازمه داوری آثار اعلام شده و در پایان علاوه بر تجلیل برگزیدگان، خاطره‌های برگزیده نیز در قالب یک مجموعه منتشر خواهد‌شد.