فرماندار شهرستان شفت گفت: در زمان وقوع بارش‌ها، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شفت باید در محل کار خود حضور داشته و هرگونه مرخصی در این مدت لغو است.

به گزارش ندای گیلان از شفت، مهدی نقدی بعد از ظهر شنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان برای مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز احتمالی سیلاب و برف در سطح شهرستان باید در آماده باش کامل باشند.

وی با بیان اینکه امکانات ادارات شهرستان محدود است، افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

نقدی با اشاره با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی بیان کرد: در زمان وقوع بارش‌ها، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شفت باید در محل کار خود حضور داشته باشند و هرگونه مرخصی در این مدت لغو است.

فرماندار شفت اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، اداره برق، گاز، راهداری، راه و شهرسازی، آبفا در حالت آماده باش قرار داشته باشند و مردم نیز از تردد و توقف در کنار رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها، تردد در جاده‌های ییلاقی و کوهستانی اجتناب کنند.

وی وظیفه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در ایام سرما، به ویژه بارش برف، مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار می‌رود راهداران شهرستان در تمام نقاط شهرستان شفت حضور فعالانه داشته باشند.