مانور افت فشار گاز در با تشكيل ستاد بحران شركت گاز استان گيلان، برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت گاز به ندای گيلان، مانور افت فشار گاز در با تشكيل ستاد بحران شركت گاز استان گيلان، برگزار شد.

اين مانور با هماهنگي و همكاري استان هاي مازندران و گلستان انجام شد و شركت گاز استان گيلان بعنوان استان معين با شركت گاز استان مازندران همكاري نمود.

در این مانور، ستاد بحران گاز گیلان به رياست مديرعامل این شرکت تشكيل يك تيم امدادي به محل مانور اعزام شد همچنین ستاد بحران گاز گیلان از طريق skype، لحظه به لحظه با ستاد بحران گاز استان مازندران در تماس قرار گرفتند

جمشید ظهيري مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هدف از اين مانور را افزايش آمادگي براي مقابله با بحران هاي احتمالي و تقويت سيستم هاي ارتباطي و شناسايي نقاط آسيب پذير در اثر افت فشار گاز اعلام كرد.

لازم به ذکر است در اين مانور، تأمين گاز ايستگاه CGS جاده تهران- رشت از خط 30 اينچ قطع شد.
همچنین در این مانور مهندس اکبر معاون بهره برداری گاز گیلان در چندین مرحله اطلاعات مربوط به فشار و جریان گاز را با ستاد بحران گاز استان مازندران به اشتراک گذاشتند.

در ادامه  ظهيري از كليه اعضاي ستاد بحرا ن خواست تا برداشت خود از نقايص و موارد قابل بهبود را بعد از جلسه اعلام تا پس از جمع بندي نسبت به اصلاح موارد قابل بهبود اقدام و آمادگي لازم را در مواقع بحران پيدا كنيم .

در پايان اين مانور مدیرعامل گاز گیلان گزارش وضعيت جريان گاز خط 30 اينچ را براي عراقي مديرعامل محترم شركت ملي گاز كه در مازندران بودند اعلام و مهندس عراقي با بيان اهميت برقراري جريان گاز براي همه مشتركين، از مدیران گاز سه استان شمالي خواست تا ضمن مديريت پايداري جريان گاز در مواقع بحران احتمالي، كمك لازم را براي برقراري جريان گاز در شمال كشور داشته باشند.