متاسفانه در خودرو هیچ گونه کپسول آتش نشانی موجود نبود و دستگاه خاموش کننده مغازه دار به داد آتش خودروی سواری ۲۰۶ رسید

به گزارش سازمان آتش نشانی رشت به ندای گیلان، شاهدین با مشاهده این حادثه طی تماس با سامانه۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۲:۱۲ دقیقه ظهر روز گذشته ۱۶ فروردین ۹۴ بیدرنگ مهدی فردپور مستقر در ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی یکدستگاه خودرو از ایستگاه ۹ بهمراه ۳ تن از آتش نشانان را به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری – خیابان شهید پور باقر اعزام کرد.

3

محمد باقر حق شناس فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ که در حال حرکت بود به ناگاه بدلیل پارگی شیلنگ بنزین و ریزش بنزین بر روی سیلندر داغ  دچار آتش سوزی شد .
4
 وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از لوله های آبرسانی شعله های آتش را که در حال سرایت به قسمت های دیگر خودرو بود مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان خودرو آسیبی نرسید، اضافه کرد: متاسفانه در خودرو هیچ گونه کپسول آتش نشانی موجود نبوده ولی بواسطه امداد رسانی یکی از شهروندان و رساندن کپسول آتش نشانی از داخل مغازه همجوار با حادثه، توانست تا حدودی از گسترش آتش جلوگیری نماید.

1 2