مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان تحت عنوان جام شهید مهندس محمدرجائی لنگرودی با حضور برترین ستارگان گیلانی در لنگرود برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان؛در این دوره از رقابت ها که با عنوان جام شهید سیدمحمد رجایی ، اولین شهید هسته ای گیلان برگزار شد ، زبده ترین ورزنه برداران رده سنی بزرگسالان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند.
در پایان این دوره از رقابت ها که در سالن ورزشی تختی لنگرود برگزار شد ، تیم وزنه برداری بزرگسالان لنگرود توانست با کسب 218 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات استان گیلان را به خود اختصاص دهد .
همچنین تیم وزنه برداری بزرگسالان رشت با کسب 172 امتیار در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم وزنه برداری کومله نیز با کسب 128 ، مقام سوم رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان گیلان را تصاحب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان گیلان لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر اوزان مختلف نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان در پایان این رقابت ها گفت: خوشبختانه سطح کیفی این دوره از رقابت ها بسیار بالا بود و شاهد مبارزات خیلی خوبی بودیم و همچنین استقبال مردم نیز از این مسابقات بسیار خوب بود.
اصغر ایراهیمی افزود: همچنین حضور خانواده شهید سیدمحمد رجایی در این دوره از رقابت ها باعث دلگرمی ما شد و سایر مسئولان استان و شهرستانی نیز از این دوره از رقابت ها استقبال خوبی داشتند.irna