فرماندار شفت بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران در این شهرستان تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی همواره مرهون ایثار و گذشت این قشر است.

به گزارش ندای گیلان از شفت،مهدی نقدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان اظهار کرد: جامعه ایثارگران مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و نظام ما همواره مرهون ایثار و گذشت این قشر است.

فرماندار شفت با بیان اینکه با تمام توان در خدمت خانواده شهدا و جانبازان هستیم و رفع مشکلاتشان در اولویت کارهایمان قرار دارد، افزود: ما در مقابل شهدا و ایثارگران مسئولیت ذاتی و قانونی داریم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه و نقش شورای مشورتی ایثارگران در پیشبرد برنامه‌ها تصریح کرد: هماهنگی، وحدت و همدلی بین جامعه ایثارگران در حل مشکلات بسیار مؤثر و حائز اهمیت است.

نقدی بر حل مشکلات خانواده‌های ایثارگران تاکید کرد و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران دین سنگینی بر گردن همه مسئولین و جامعه دارند و در این راستا حمایت و تکریم این قشر ارزشی، وظیفه همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی است.

وی به وظایف شورای مشورتی ایثارگری اشاره کرد و ادامه داد: حل مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه ایثارگران شهرستان باید در اولویت قرار داده شود.

نقدی اضافه کرد: نخستین پیام شهدا و خانواده‌های آنها پیام فرهنگی است و باید کاری کنیم که هیچ‌گاه بین مردم و آرمان‌های شهدا فاصله نیفتد زیرا که خانواده شهدا با وجود مشکلات همیشه مانند کوه ایستاده‌اند و در جامعه نقش پررنگ و اثرگذاری را ایفا می‌کنند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه تلاش برای رفع مشکلات ایثارگران از حداقل وظیفه‌ای است که مسئولان باید به نحو مطلوب آن را انجام دهند، گفت: در شورای مشورتی ایثارگری با تمام توان برای حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری تلاش شود.