معاون اول رئیس جمهور گفت:فردی که یک روز سابقه کار اجرایی ندارد ادعا می کند که فلان کار را انجام می‌دهد؛ با چه سابقه‌ای چنین حرفی میزنی؟

به گزارش ندای گیلان از ایسنا،معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه حل مشکلات نیازمند تصمیم گیری عاقلانه ومدیران کارکشته و دارای سابقه عملکرد است، اظهار کرد: فردی که یک روز سابقه کار اجرایی ندارد ادعا می کند که فلان کار را انجام می‌دهد؛ با چه سابقه‌ای چنین حرفی میزنی؟ آیا در جایی که بودی کارهایی که باید را، انجام دادی؟

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین خدمت رسانی آب و برق به روستا که درسالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد با تاکید براینکه وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است و آنها ما را منصوب کرده اند که خدمات خود را در زمانی مناسب و با ارزانترین روشهای ممکن به مردم ارائه دهیم اظهار کرد:  مدیران نباید در هیچ مقطعی منتی بر مردم داشته باشند و اگر کار خوبی انجام داده باشند مدیران خو بی هستند که به وظایف خود به درستی عمل کرده اند و چنانچه که خوب عمل نکرده و منابع کشور را هدر داده باشند باید در پیشگاه خدا و ملت پاسخگو باشند.

وی همچنین با بیان اینکه در مقطعی از تاریخ دولت را در اختیار گرفتیم که مشکلات کشور در بسیاری از زمینه ها زیاد بود خاطر نشان کرد: در زمانی که دولت را تحویل گرفتیم خیلی ازکمبودها وجود داشت و گرانی زیادی بر کشور تحمیل شده بود. همچنین سوء مدیریت و ندانم‌کاری‌ها و عدم تسلط مدیر بر حوزه مدیریت خود باعث شده بود که با وجود سردادن شعارهای رفع محدودیت وضعیت روستاییان کشور روز به روز بدتر شود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در سال 92 سفره مردم روستایی در اثر تورم و رشد منفی اقتصاد 35 درصد نسبت به قبل کوچکتر شده بود. همچنین سفره مردم شهری نیز 25 درصد در مقایسه با قبل کوچکتر شده بود.