نماینده ی رشت: متاسفانه حوزه پژوهش و تحقیقات با وجود برخورداری از ساختار ویژه و استراتژیک محروم ترین حوزه در کشوراست

به گزارش ندای گیلان،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر فانی قادر به اصلاح و قانونمندی در بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست و مدیری برای خروج این حوزه از گردنه مشکلات نیست

جبار کوچکی نژاد در گفتگو یی در مورد وضعیت دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و تحقیقات، گفت: متاسفانه حوزه پژوهش و تحقیقات با وجود برخورداری از ساختار ویژه و استراتژیک محروم ترین حوزه  در کشوراست.

وی ادامه داد: متاسفانه کمترین اعتبارات برای حوزه بسیار مهم تحقیق و پژوهش اختصاص داده می شود.

نماینده شهرستان رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی در دوره دهم دنبال گرفتن اعتبارات ویژه برای حوزه تحقیقات از دولت است، اضافه کرد: دولت امسال باید اعتبارات خاص و ویژه ای را به این حوزه اختصاص دهد.

کوچکی نژاد  با اشاره به این موضوع که وزارت خانه آموزش و پرورش هم نوک پیکان انتقادات نمایندگان خانه ملت را به سمت خود می بیند، افزود: وزارت آموزش و پرورش در بدنه دولت تدبیر و امید هنوز نتوانسته انتظارات و مطالبات فرهنگیان را تامین کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دکتر فانی مدیری برای خروج آموزش وپرورش از گردنه مشکلات نیست، ابراز داشت: وزیر آموزش و پرورش قادر به اصلاح و قانونمندی ساختار این وزارت خانه در کابینه دولت تدبیر و امید نیست.

وی خطرنشان کرد: رییس جمهور برای اینکه عمق چالش ها در این حوزه بیشتر نشده است باید مدیریت وزارت خانه آموزش و پرورش را اصلاح کند./کاسپین