فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و یک کیلوگرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

ندای گیلان:محمود قاسمی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به عملیات ماموران کلانتری 11 لاهیجان اظهار کرد: ماموران مذکور با همکاری پلیس موادمخدر و یگان امداد پس از اخذ حکم قضایی از منزل یک توزیع‌کننده موادمخدر بازرسی کردند.

وی به کشف دو کیلو و 100 گرم ماده مخدر از نوع حشیش در بازرسی مذکور اشاره کرد و افزود: مقدار 65 گرم تریاک، دو حلقه وافور، یک دستگاه ترازوی دیجیتال، دو پاکت نیم‌لیتری مشروب خارجی، تعداد 3 هزار و 200 برگ قمار و … از منزل متهم کشف و ضبط شده است.

این مسئول، با بیان اینکه خودروی متهم به پارکینگ منتقل شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان از ادامه طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: همکاری شهروندان به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سودجو حائز اهمیت است.

قاسمی در ادامه به کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در لاهیجان اشاره کرد و گفت: طبق گزارش مردمی به پاسگاه انتظامی لیالستان مبنی بر توزیع مواد مخدر، ماموران موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران مذکور با تحقیقات و زیر نظر گرفتن نامحسوس متهم، موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه مقدار یک‌ کیلو و 240 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 86 گرم شیشه را کشف کنند.

این مسئول، با اشاره به دستگیری متهم مذکور، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.