ظهیری با توجه به اهمیت برقراری گاز برای همه مشترکین، عدم قطعی گاز در فصل سرما در بخش خانگی را بعنوان یک اصل مهم در شرکت گاز عنوان کرد

به گزارش ندای گیلان جلسه هماهنگی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با رؤسای ستادی این شرکت در سالن اجتماعات روابط عمومی این شرکت  برگزار شد.

در این جلسه جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به مسائل مطروحه در جلسات برگزار شده در ستاد با محوریت مانور افت فشار گاز مازندران و جلسه مدیران عامل به بیان نکات مهم این جلسات پرداخت

مهندس ظهیری با اشاره به در پیش بودن مانور افت فشار گاز در مازندران و همکاری استان گیلان بعنوان استان معین در مانور ، ضمن تشریح نحوه تعامل، به بیان نحوه اجرای این مانور که با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز برگزار می شود، پرداخت

وی با بیان اهمیت نقش گاز در جامعه، پایداری جریان گاز را مهم دانست و تذکرات لازم را برای پرهیز از هرگونه  قطعی گاز به مسؤولین مربوطه اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به کارهای صورت گرفته در زمینه مقاوم سازی و پایداری جریان گاز گفت: کار های خوبی در این زمینه در استان انجام شده و باید این روند بر اساس برنامه تداوم داشته باشد.

مهندس ظهیری با توجه به اهمیت برقراری گاز برای همه مشترکین، عدم قطعی گاز در فصل سرما در بخش خانگی را بعنوان یک اصل مهم در شرکت گاز برشمرد. و گفت: برای تحقق این مهم باید نقاط آسیب پذیر شناسایی شده با استفاده از سیستم دیسپچینگ و اندازه گیری جریان گاز، مورد رصد و کنترل مراقبتی قرار گیرند.

وی همچنین در این جلسه نکات مهم جلسه مدیران عامل شرکت گاز را درخصوص مباحث مختلف، از جمله سازماندهی نیروی انسانی، منابع و سیستم های مکانیزه مالی، برون سپاری خدمات و وضعیت مطالبات شرکت ملی گاز از بخش های مختلف مشترکین برای مسؤولین شرکت تشریح کرد.