رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ظرفیت های کشاورزی استان ثروت آفرین هستند، گفت: بخش کشاورزی یکی از حوزه‌های اشتغال آفرین و اقتصادزا برای گیلان است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، صالح محمدی طی نشستی با رئیس اتاق بازرگانی گیلان با تقدیر از نگاه مثبت و توسعه مند هیئت رئیسه جدید اتاق بازرگانی اظهار کرد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تجاری گیلان در بخش کشاورزی کم نظیر است.

محمدی با تاکید بر لزوم استاندارد سازی محصولات بازار هدف بیان کرد: با احصاء نیازهای بازار هدف و استاندارد سازی تولیدات متناسب با این بازار می‌توان به رونق تجاری و اقتصادی رسید.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشاورزی استان ثروت آفرین است، افزود: بخش کشاورزی یکی از حوزه‌های اشتغال آفرین و اقتصادزا برای گیلان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کیوی از محصولات ارزآور گیلان است، اضافه کرد: بازار محصولات کشاورزی و باغی گیلان هنوز در آن سوی مرزها ایجاد نشده است.

محمدی با تاکید بر علمی کردن کشاورزی در بخش‌های مختلف، بیان کرد: برای ارتقای دانش علمی حوزه کشاورزی از پژوهش‌ها و آموخته‌های نخبگان دانشگاهی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تعدد بازارهای هدف در حوزه اقتصادی سازی محصولات کشاورزی، افزود: تعدد بازارهای هدف در حوزه کشاورزی امنیت سرمایه گذاری و تجارت افزایش می‌دهد.