رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: طوفان الاقصی پژواک بیداری اسلامی در منطقه و جهان شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر شنبه در اجتماع همبستگی مردم گیلان با مردم مظلوم فلسطین در رشت اظهار کرد: دستاوردهای طوفان الاقصی در منطقه و جهان بی نظیر و پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه در آورده است.

وی با اشاره به شعله‌های بیداری اسلامی در منطقه و جهان افزود: طوفان الاقصی پژواک بیداری اسلامی در منطقه و جهان شد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اعتراضات گسترده جهانی علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: خشم دنیا علیه جنایت اسراییل و رژیم صهیونیستی خروشان شده است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه فلسطین به قربانگاه تبدیل شده است، گفت: رژیم صهیونیستی جنایات تأسف بار و غم انگیزی در فلسطین اشغالی به بار آورده است و روزانه هزاران کودک و زن بی گناه غزه در زیر رگبار کینه و ظلم قربانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه شکست حصر رسانه‌ای امپراطوری استکبار دستاورد مهم طوفان الاقصی است، افزود: چشم جهان بر جنایت استکبار جهانی بویژه رژیم صهیونیستی علیه غژه و فلسطین باز شد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی، بیان کرد: شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایجاد شکاف در داخل این رژیم جعلی، تضعیف عادی سازی برخی از کشورها با رژیم غاصب صهیونیستی، اثبات قدرت مقاومت، تخلیه شهرک‌ها و آوارگی صهیونیست‌ها برخی از دستاوردهای طوفان الاقصی بوده است.

سعیدی با بیان اینکه جنگ حماس و رژیم صهیونیستی جنگ بین مظلومیت و استکبار و ظالمان است، گفت: دو جبهه حق و باطل در جنگ فلسطین و اسراییل در مقابل هم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قصد حذف فلسطین را دارد، افزود: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است و تنها کشوری است که به طور قاطع از فلسطین حمایت می‌کند.