به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مرقد حضرت امام خمینی(ره) رادیو ایران از ساعت 9تا 11:30 برنامه شکوه اقتدار را از آنتن خود پخش میکند. در این برنامه امیرسرتیپ غلامحسین دربندی و سرهنگ خلبان آزاده محمد ابراهیم باباجانی حضور دارند که درباره حماسه آفرینیهای […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مرقد حضرت امام خمینی(ره) رادیو ایران از ساعت 9تا 11:30 برنامه شکوه اقتدار را از آنتن خود پخش میکند.
در این برنامه امیرسرتیپ غلامحسین دربندی و سرهنگ خلبان آزاده محمد ابراهیم باباجانی حضور دارند که درباره حماسه آفرینیهای ارتش صحبت میکنند.
پخش پیام امیرصالحی فرمانده کل ارتش و امیرپوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت روز ارتش همچنین گزارشهایی از رژه ارتش در کنار مرقد حضرت امام خمینی (ره) از دیگر بخشهای این برنامه است.
ضمن اینکه عوامل برنامه میکوشند با امیرسرتیپ دوم خلبان والی اویسی گفتوگوی تلفنی داشته باشند.
امیر والی اویسی از معدود خلبانی است که پرواز با هر دو جنگنده F-5 و F-14 را در شرایط جنگی تجربه کرده و شایستگی خود را در خلبانی هر دوی این پرندهها به اثبات رسانده است.
شکوه اقتدار 29فروردین به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تهیهکنندگی آرمان ستوده و گویندگی حسین خداداد بیگی از آنتن رادیو ایران پخش میشود.انتهای پیام/