مدیر واحد سمعی بصری هلدینگ آرش گفت: همکاری تیمی، اخلاق و مدیریت بسیار خوب مدیران شرکت، اهمیت دادن به تبلیغات درست و محیط زیست و حمایت از ساخت ویدیو های گردشگری از جمله ارزش های این شرکت و برادران تقی پور است.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از واحد رسانه هلدینگ انبوه سازان آرش، در راستای سلسله معرفی و گفتگوهای بخش های مختلف مدیریتی این هلدینگ اینبار سری به واحد سمعی و بصری زدیم که تمامی کلیپ ها و ویدئوهای بسیار زیبایی که تهیه و تدوین می شود از سوی مدیر جوان و خلاق این واحد صورت می پذیرد.
در ادامه با ما همراه باشید.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را عنوان بفرمایید؟

بنده محمد آقامیری هستم، کارگردان و تدوینگر هنری، دارای مدرک کارشناسی نرم افزار
حدود ۱۳ سال هست که در این حوزه فعالیت دارم، از جمله فعالیت های بنده کارگردانی ۲برنامه ۱۶ قسمتی تهران نو و مغناطیس پخش از شبکه دو سیما، تدوین برنامه های کنترل نامحسوس شبکه ۳ سیما، ساخت ۳مستند کوتاه ترکیبی پنج درپنج (لاتاری) پخش از شبکه مستند، ۳۰۰۰ هزار سال تاریخ پزشکی جهان و ایران در دوورژن که در همایش بین المللی ژنو توسط وزرات بهداشت اکران گذاشته شد.
در زمینه تبلیغات نیز فعالیت های مختلفی با برندهای بزرگ داشته ام که از جمله آن برند هایی همچون موسسه زبان کیش، بانک ملی، هلدینگ سورینت، وزرات بهداشت، پلیس راهنمایی و رانندگی و… است که حدود ۱۰۰ تیزر تبلیغاتی، ۲۰ رپرتاژ آگهی مختلف ساخته و پخش شده اند.

چه مدت است که در شرکت انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟

حدود ۴ سال هست با شرکت انبوه سازان آرش در زمینه ساخت تولید محتوا ویدیویی و مستندهای تبلیغاتی فعالیت دارم و هم اکنون نیز مدیریت واحد سمعی و بصری هلدینگ آرش را بر عهده دارم.

چه وجه تمایزی در شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

سوال بسیار خوبی کردید، بنده با توجه به نوع و سبک کاری که دارم با مجموعه های مختلفی کار کرده ام. یکی از دلایلی که شرکت انبوه سازان آرش جذبم کرد، نوع تفکر روبه جلو مدیران مجموعه و حمایت و محدود نکردن خلاقیت فیلمساز هست. مدیران شرکت انبوه سازان آرش علاقمند هستند تا فرهنگ گیلان زمین خیلی بهتر در سراسر کشور شناخته تر شود که این تعهدات اخلاقی در کنار سودآوری برام جذابیت داشت و با افتخار به این مجموعه بزرگ پیوستم.

 

نگاه شما نسبت به آینده این شرکت چیست؟

وجود نگرش عالی همکارانم در کار تیمی و برنامه ریزی طولانی مدت طرح های بزرگ و پروژه های مختلف که هر کدام ساعت ها و روز ها زمان می برد تا شکل بگیرند، باعث می شود هلدینگ آرش راه بزرگی را در پیش داشته باشد.

 

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این شرکت وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

همکاری تیمی، اخلاق و مدیریت بسیار خوب مدیران شرکت، اهمیت دادن به تبلیغات درست و محیط زیست و حمایت از ساخت ویدیو های گردشگری از جمله ارزش های این شرکت و برادران تقی پور است.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه شرکت انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

بنده چون مدیریت واحد سمعی و بصری شرکت انبوه سازان آرش را برعهده دارم، برای تولید محتوا باید با اکثر واحدها تعامل داشته باشم تا از ایده همکارانم در زمینه تولید ویدئو بهره مند شویم.
مخصوصاً با استفاده از اطلاعات واحد تحقیق و توسعه، روابط عمومی، واحد فناروی اطلاعات و فنی مهندسی ارتباط بیشتری دارم.

سناریوها و محتواهای خودمون رو تنظیم و تولید میکنیم.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟

شرکت انبوه سازان آرش همواره سعی کرده با ایده های نوین و حمایت از کارکنان خود از بحران های مختلفی همچون کرونا با اقتدار رد بشود و پروژه های خود را متوقف نکند. خیلی از شرکت های ساختمانی فعالیت های خود را متوقف و کند کرده اند و حتی خیلی از تولید کننده ها تعدیل نیرو دارند.
با اینکه شرایط سخت است، اما همیشه راه های زیادی برای حرکت رو به جلو وجود دارد. تعهد به تحویل به موقع پروژه ها جزء اولویت های مهم مجموعه آرش است.

در پایان اگر موضوع ناگفته ای دارید که میخواهید عنوان کنید بیان بفرمایید؟

با تشکر از شما دوست عزیزم بابت این مصاحبه برای تمامی کارآفرینان کشورم که در این شرایط بد اقتصادی و پاندمی کرونا همچنان به راه خود ادامه میدهند آرزوی موفقیت دارم.