در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی از ارائه محصولات فعالان صنایع دستی و تولید کنندگان خرد و خانگی در بستر فضای مجازی حمایت خواهیم کرد.
به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدسجاد سیاهکارزاده مدیر عامل منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیرکل پست استان گیلان اظهار داشت: بعنوان بخشی از بدنه حاکمیت و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی از ارائه محصولات فعالان صنایع دستی و تولید کنندگان خرد و خانگی در بستر فضای مجازی حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه مند به رخدادهای بدیع در منطقه هستیم و از برگزاری رویدادهای نظیر نمایشگاه تمبر و همچنین رونمایی از تمبر چهره های فاخر که محملی را برای حضور فرهیختگان، نخبگان، افراد فرهنگی و تاثیر گذار در منطقه فراهم می کند استقبال خواهیم کرد .

بنا بر این گزارش محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان در این دیدار به تشریح فرآیند پیاده سازی پروژه ملی نظام نشانی استاندارد (جی نف) پرداخت و اظهار داشت پلاک های کدپستی هوشمند از الزامات سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵ می باشد و این پلاک ها بنا به فراخور نیاز دستگاههای اجرایی قابل استفاده خواهد بود و این پایگاه داده علاوه بر ارائه اطلاعات صحیح و بروز از داشته های سرزمینی به توزیع عادلانه منابع و اتخاذ تصمیمات لازم برای اجرای پروژه های عمرانی کمک خواهد کرد.

مدیر کل پست گیلان در ادامه با اشاره به راه اندازی دو واسط پستی بومی با همکاری شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه تجارت الکترونیک و حذف واسطه گری در استان تصریح کرد: افرادی که توان فنی و مالی راه اندازی وب سایت های فروش را ندارند و تمام کسانی که در حوزه صنایع دستی و تولیدات بومی محلی فعالیت می کنند می توانند ذیل این پلتفرم نسبت به ارائه و فروش محصولات خود اقدام کنند .

هوشنگی همچنین با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در حوزه تمبر در استان وجود دارد افزود: پست گیلان آمادگی دارد تا با همکاری منطقه آزاد انزلی نسبت به برگزاری نمایشگاه تمبر بین المللی با حضور فعالان و مجموعه داران عرصه تمبر در کشور و کشورهای حاشیه خزر اقدام نماید .