فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه خوشبختانه با فعال شدن ستادهای انتخاباتی ، شور و حال انتخابات در شهرستان ایجاد شده ، ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها که از چند روز قبل به طور غیررسمی فعال بودند، اکنون رنگ و لعاب رسمی و میدانی به خودش گرفته و خوشبختانه در حال حاضر شاهد فعالیت ستادهای تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف شهرستان هستیم.

به گزارش ندای گیلان،سیدجلال سیدمحمّدی در گفت وگویی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند ماه اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات انجام شده، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با فعال شدن ستادهای انتخاباتی ، شور و حال انتخابات در شهرستان ایجاد شده ، ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها که از چند روز قبل به طور غیررسمی فعال بودند، اکنون رنگ و لعاب رسمی و میدانی به خودش گرفته و خوشبختانه در حال حاضر شاهد فعالیت ستادهای تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف شهرستان هستیم.

فرماندار صومعه‌سرا ابراز امیدواری کرد با تلاش‌هایی که انجام می‌شود، شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

صومعه‌سرا یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. در این شهرستان ۲۰۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که ۱۶۸  شعبه در مناطق روستایی و ۳۹ شعبه در مناطق شهری است و از این تعداد ۲۰۶ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و ۱ شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.