نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون شیوع کرونا تشدید شده به طوری که 26 استان دارای وضعیت قرمز هستند و در کل کشور بار دیگر شاهد تشدید این بیماری هستیم.

به گزارش ندای گیلان،سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز مجلس شورای، در اخطار براساس اصول ۳، ۲۰، ۲۸ و سایر اصولی که در قانون به حقوق فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردم در قانون اساسی اشاره می کند، گفت: هم اکنون شیوع کرونا تشدید شده به طوری که ۲۶ استان دارای وضعیت قرمز هستند و در کل کشور بار دیگر شاهد تشدید این بیماری هستیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از اقشار به خصوص کارگران و کشاورزان و اقشار کم درآمد از شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا آسیب دیده اند.

وی تصریح کرد: تعدادی از انجمن های مختلف زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان، خبرنگاران، سینماگران، اهالی تئاتر، ورزشکاران ومداحان نیز از جمله اقشاری هستند که در چند ماه گذشته تحت تاثیر این وضعیت حتی یک ریال هم درآمد نداشته اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به هیات رئیسه تاکید کرد: هم اکنون لازم است مجلس و ستاد ملی مقابله با کرونا نشست مشترکی جهت ارائه گزارش از آخرین وضعیت اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا برگزار کند تا مردم بدانند که مجلس به طور جدی حقوق آن ها را پیگیری می کند