منصوریان گفت:تمام فوتبال ایران دستخوش مشکلات مالی است که برای حل این مشکل چندین بازیکن تیم را به حراج گذاشته و فروختیم

ندای گیلان:علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ملوان که عصر چهارشنبه برگزار شد، در مورد شرایط بازی مقابل ملوان اظهار کرد: نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم زیرا سطح بازی از لیگ برتر بسیار پایین تر بود.

وی افزود: کیفیت زمین بازی بسیار پایین بود و شرایط ایجاب می کرد به بازی هوایی و مستقیم رو بیاوریم و امکان داشت هر تیمی بر حسب اتفاق گل دریافت کند.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: شرایط زمین تختی انزلی سه سال پیش خیلی بهتر بود و با توجه به بازیکنان تکنیکی مثل زارع و نوری که ملوان دارد، نیاز به زمین بهتری دارند.

منصوریان افزود: برای جلال رافخایی، پژمان نوری و مازیار زارع برنامه ریزی کرده بودیم تا بتوانیم این دو بازیکن را مدیریت کنیم که زارع به میدان ورود نکرد.

وی به مشکلات مالی تیم نفت تهران اشاره کرد و گفت: تمام فوتبال ایران دستخوش مشکلات مالی است که برای حل این مشکل چندین بازیکن تیم را به حراج گذاشته و فروختیم.

منصوریان در مورد بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش عنوان کرد: ۵۰ درصد روحیه برای این دیدار کافی است و از همه اقشار و قومیت های کشور می خواهم که از ما حمایت کنند زیرا الجیش از هواداران ما هراس دارد و امیدوارم با نمایش یک بازی خوب، بتوانیم از پرچم کشورمان دفاع کنیم.