دایی گفت:به سختی توانستیم فیلم سه یا چهار بازی شهرداری فومن را به دست بیاوریم و متوجه شدیم این تیم خیلی سخت کوش است و اگر در مقابل آنها خوب کار نکنیم دچار مشکل می شویم

به گزارش ندای گیلان، علی فلاح در نشست خبری پیش از بازی جام حذفی با نفت تهران گفت: نفت تیم بزرگ و ریشه‌داری است. بازیکن خوب و مربی بزرگی دارد. ما می‌خواهیم نفت را شکست دهیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

ما در ۳ سال به ترتیب از لیگ شهری به لیگ استانی و سپس به لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور صعود کرده‌ایم. امسال هم مدعی صعود به لیگ یک هستیم. در جام حذفی تا امروز به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کردیم اما اکنون هدف ما صعود به مرحله بالاتر است. البته بازی‌های ما در لیگ دو بسیار فشرده و ۴-۵ روز یکبار برگزار می‌شود.

فلاح در مورد شرایط تیم نفت و شرایط فنی تیم شهرداری فومن گفت: از نفت چند بازی را دیده‌ام. نقاط ضعف و قوتش را دیده‌ایم. می‌دانیم و نسبت به آن آگاهی داریم. ما بازیکنان بزرگی هم مثل اشجاری، رمضانی و آقازاده داریم که البته رمضانی و چند بازیکن ما مصدوم هستند.

وی در مورد هزینه‌های تیمش گفت:‌ قیمت یک بازیکن تیم نفت برابر هزینه کل تیم ماست. بازیکنان ما فقط حقوق می‌گیرند. ما مشکل مالی داریم و اگر این مشکلات حل شود می‌توانیم مدعی صعود به لیگ یک باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن در مورد مسائل روحی روانی تیمش گفت: روی مسائل روحی روانی تیم کار کرده‌ایم اما باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. فاصله تاکتیکی ما با نفت زیاد نیست و این اولین بازی ما مقابل یک تیم بزرگ است. /کاسپین

دایی: شهرداری فومن را دستکم نمی گیریم

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرداری فومن در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: به سختی توانستیم فیلم سه یا چهار بازی شهرداری فومن را به دست بیاوریم و متوجه شدیم این تیم خیلی سخت کوش است و اگر در مقابل آنها خوب کار نکنیم دچار مشکل می شویم اما درپی آن هستیم تا از دقیقه یک با تمرکز پای به میدان مسابقه بگذاریم و امیدواریم در نهایت عنوان یکی از 8 تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.
وی درباره آلودگی هوای تهران و ضرورت بازی در این شرایط هم گفت: ببخشید تنها چیزیکه برای مسئولان مهم نیست سلامتی ما است و ما باید سرمان را پایین بیاندازیم و مجبور هستیم در این شرایط تمرین و بازی کنیم و اما مسئولان بهتر است فکر به حال عموم مردم بکنند چرا که تهران و شهرهای بزرگ چندین سال است با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، باید فکر اساسی برای سلامتی مردم بشود!
دایی درباره شکایتش از باشگاه پرسپولیس هم گفت: هواداران پرسپولیس و همه مردم همیشه به من لطف داشتند اما از باشگاه پرسپولیس شکایت نکردم بلکه از مدیرانی شکایت کردم که از سال 93 مالیات من را پرداخت نکرده اند و خودم هزینه کردم و تا آلان هم 15 نامه به آنها زده ام ولی وقتی کسی پاسخگو نیست شما اگر جای من بودید چه می کردید؟
وی ادامه داد: اگر فردا ممنوع الخروج شوم چه کسی پاسخ می دهد؟
نمی خواهند پول کسانی را که برایشان زحمت می کشد بدهند و من تمام نامه هایی را که به آنها انجام داده ام و کپی چکی را که در دستم هست را نگهداشتم و اگر لازم شود به همه شما خبرنگاران نشان می دهیم تا متوجه شوید بدون سند حرف نمی زنم هرچند دوست نداشتم این اتفاق بیفتد اما از من یک هفته وقت خواستند تا مالیات من را پرداخت کنند که آلان 5 ماه از آن زمان گذشته است.
دایی درباره بازی تیم ملی فوتبال در مقابل سوریه هم گفت: همه دیشب دیدند که زمین بازی چه ضربه ای به تیم ملی زد و بچه های ما که خوب فوتبال بازی می کنند نتوانستند دیشب توانایی خود را به رخ حریف بکشند و زمین بد مسابقه همه چیز را به نفع سوریه فراهم کرده بود و تیم ما در آن شرایط نتوانست کاری انجام بدهد.
وی در پایان صحبتهایش و درباره شرایط کنونی باشگاه نفت گفت: متاسفانه به ما قول داده بودند که مشکلات مالی برطرف شود اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد و بازیکنان ما تنها 20 درصد مبلغ قراردادشان را گرفتند و البته قرار بود که هفته قبل پولی به باشگاه تزریق شود که این اتفاق هم نیفتاد و من از بازیکنان خواسته ام در این شرایط به تمرینات بیایند تا در آینده ای نزدیک شرایط خوب شود اما متاسفانه در صبای قم هم که بودم لباس این تیم را از تولیدی خودم دادم و حتی بارها از جیبم به بازیکنان پول دادم اما تا به امروز هیچ کسی به روی خودش هم نیاورده که من از جیبم پول هزینه کردم و متاسفانه این گونه مشکلات در فوتبال ما زیاد است.