سجاد علیپور چهره نام آشنای شهر رشت که در طی سالهای گذشته به عنوان یک فعال اجتماعی و خبرنگار سعی کرده در بحران های گوناگون شهری و اجتماعی در کنار مردم باشد و به همین دلیل اعتماد مردم و رشتوندان را به خود جلب نماید.

به گزارش ندای گیلان از رشت هفته پایانی و منتهی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر فرا رسیده است پس از قطعی شدن اسامی تایید صلاحیت شده کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت و اعلام از سوی مجموعه وزارت کشور معادلات را بر هم زده است.
در این بین سجاد علیپور چهره نام آشنای شهر رشت که در طی سالهای گذشته به عنوان یک فعال اجتماعی و خبرنگار سعی کرده در بحران های گوناگون شهری و اجتماعی در کنار مردم باشد و به همین دلیل اعتماد مردم و رشتوندان را به خود جلب نماید.
علیپور که از ابتدا مورد تایید هیات اجرایی و نظارت قرار گرفت، طی هفته ها و روزهای گذشته رشد قابل توجهی از حمایت شهروندان جوان رشتی را از وی شاهد هستیم که بخشی از این حمایت ها در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
با توجه به شرایط کنونی و آمدن حامیان سجاد علیپور پای صندوق های رای، وی را می توان یکی از شانس های جدی ورود به پارلمان شهری رشت دانست.