شهرستان رودسر با دارا بودن 45 کیلومتر نوار ساحلی ، جنگل و کوهستان از ظرفیت بالایی برای حضور مسافران و گردشگران برخوردار است

به گزارش ندای گیلان از رودسر ؛ امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر از ظرفیت و پتانسیل بالایی در بحث گردشگری برخورداراست گفت : شهرستان رودسر با دارا بودن 45 کیلومتر نوار ساحلی ، جنگل و کوهستان از ظرفیت بالایی برای حضور مسافران و گردشگران برخوردار است .
وی افزود : با سعی و تلاش همه دستگاههای ذیربط زیرساختها به گونه ای آماده شده است که مسافران و گردشگران مشکل ورود به مناطق گردشگری شهرستان را ندارند .
امیر جانبازی رودسری با اشاره به آماده سازی فضاهای مناسب برای حضور مسافران در شهرستان تصریح کرد : همه باید دست به دست هم دهیم فضای مناسب را برای حضور گردشگران و مسافران در شهرستان فراهم نمائیم تا گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه
استفاده نمایند و دغدغه ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند .
وی از تمامی دستگاههای مرتبط خواست تا قهوه خانه هاوچایخانه های سنتی موجود در شهرستان را بطور قانونی ساماندهی نمایند .
فرماندار رودسر در ادامه سخنان خود  به وضعیت خانه های مسافر موجود در شهرستان اشاره نمود و خاطر نشان کرد : باید با برنامه ریزی درست وضعیت خانه مسافرهای موجود در شهرستان را ساماندهی نموده و نباید خانه مسافری بدون مجوز در شهرستان داشته باشیم .
وی یادآور گردید : یکی از روش هایی که می توانیم صنایع دستی موجود در شهرستان را به کل کشور معرفی نمائیم برپایی غرفه های صنایع دستی در کنار سواحل دریا می باشد .
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود افزود : شهرستان رودسر دارای سه طرح سالمسازی دریا در شهرهای رودسر ، کلاچای و چابکسر می باشد که هرساله با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های مناسب شاهد کاهش غرق شدگان در سواحل دریای شهرستان رودسر می باشیم .
وی با اشاره به فعالیت بخش خصوصی در صنعت گردشگری گفت : با فعال نمودن بخش خصوصی در صنعت گردشگری می توانیم شاهد رشد و توسعه این صنعت در شهرستان باشیم .