فردی که با ایجاد شایعه عدم ابتلا شیعیان به کرونا به مقدسات توهین کرده و مردم را نسبت به دین بدبین می کند، حالا مواردی را تبلیغ می کند که می تواند موجب گسترش ویروس و به خطر افتادن جان ایرانیان شود.

به گزارش ندای گیلان،عباس تبریزیان، روحانی که به واسطه آتش زدن کتاب معروف پزشکی «هاریسون» حسابی سر و صدا کرد در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که با سیاه دانه و عسل می‌شود، کرونای پرحاشیه‌ی این روزها را درمان کرد.

وی پیش تر نیز در اظهاراتی عجیب مدعی شده بود شیعیان به این ویروس مبتلا نمی شوند.

با شیوع ویروس کرونا در ایران و گسترش آن از شهر قم این روحانی مدعی شده برای درمان کرونا مردم باید در حرم یا جاهای دیگر تجمع کنند و به دید و بازدید بپردازند!دقیقا همان چیزی که وزارت بهداشت و پزشکان ان را عامل گسترش کرونا معرفی کرده و از مردم می خواهند از این کار پرهیز کنند.

 

نکته عجیب در این خصوص عدم دستگیری و برخورد قضایی با این روحانی است! فردی که با ایجاد شایعه عدم ابتلا شیعیان به کرونا به مقدسات توهین کرده و مردم را نسبت به دین بدبین می کند، حالا مواردی را تبلیغ می کند که می تواند موجب گسترش ویروس و به خطر افتادن جان ایرانیان شود.

سوال اینجاست چرا با کسی که خبر شیوع  کرونا را در فضای مجازی منتشر می کند به سرعت برخورد شده ولی کسی که عملا مردم را به رعایت نکردن توصیه های بهداشتی تشویق می کند، باید در فضای مجازی جولان داده و جان مردم را به خطر بیاندازد؟