نجفی با تصریح بر اینکه وزیر امورخارجه و شخص آقای روحانی بازی های سیاسی دنیارا به خوبی میشناسند افزود: همه این ها با نگاه زیرکانه مقام رهبری شرایطی بوجود آورد که در آن بر جام حاصل شد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از انزلی،محمد علی نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی در انزلی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای خدمت به مردم است.

استاندار گیلان با بیان اینکه  بعد از تحریم هایی که استکبار برما تحمیل کرد مشکلاتی برای کشور ایجاد شد خاطرنشان کرد: به لطف خدا و حضور قوی مبارازان و همه کسانی که در برون مرز ها مقامت کردند امروز کشور ما در نقطه خوبی قرار گرفته است.

وی با  تصریح بر اینکه وزیر امورخارجه و شخص آقای روحانی بازی های سیاسی دنیارا به خوبی میشناسند افزود: همه این ها با نگاه زیرکانه مقام رهبری شرایطی بوجود اوردن که در آن بر جام حاصل شد.

نجفی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید نفت ایران در سبد اوپک بیان داشت:سهم تولید نفت ایران در اوپک کاهش یافته بود که با زیرکی مدیریتی مسئولین نظام و کاردانی  وزیر نفت به میزان سابق بازگشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه 822پروژه در این استان و در دهه فجر افتتاح به بهره برداری می رسد افزود: چند پروژه دیگر هم با حضور رئیس جمهور در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده ارشد دولت در گیلان با تاکید بر اینکه گیلان از زیرساخت های خوبی در بحث گردشگری برخوردار است بیان داشت:باید شرایط حمایت از منطقه آزاد و دریانوردی را فراهم کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه استفاده از دریا و تالاب انزلی از افتخارات کشور است گفت:کارهای خوبی در زمینه شیلات و پرورش ماهی در قفس و تولید ماهیان خاویاری در گیلان صورت گرفته است.

نجفی در پایان از تلاش های مدیران و دستگاه ها در بحث بحران برف اخیر قدردانی کرد و افزود:به علت ضعیف بودن شبکه برق در موردی تنها 750 تیربرق در خمام شکست که در حال تعویض آن ها و رفع کامل مشکلات هستیم.